04 september 2008

Gooische run 2008

Zondag 31 augustus werd in Laren voor de eerste maal de Gooische Run georganiseerd. Ik kwam daar pas op het laatste moment achter. Ik lees geen (lokale) kranten en ik woonde ook niet in het verspreidingsgebied van de flyer die bezorgd werd. Ook de reclame die overal in Laren werd opgehangen vielen mij niet op, ik lees dat nooit.

Wat ik wel doe is internet afzoeken naar wedstrijden. U kent ze wel, al die agenda's op internet waar vrijwel alle wedstrijden te vinden zijn. Maar niet deze. Lekker belangrijk zult u denken. Voor mij wel, ik ben geboren in Laren en dit is dus een thuiswedstrijd. Ik heb nog wel even getwijfeld. Er werd zo de nadruk gelegd op bekende Nederlanders die zouden meelopen en de huizen van deze BN-ers, dat ik me afvroeg of er wel hardlopers mee deden...

Gelukkig viel het allemaal erg mee. Geen bn-ers gezien, of ik heb ze niet herkend. Ik heb ook veel huizen gezien, maar heb geen idee wie daar allemaal wonen. Ik heb dus gewoon lekker gelopen in het mooie Laren!

Het was wel zwaar, de temperatuur was net op die ene dag boven de 25 graden. Mijn tijd was 52:53 (88 van 204) wel boven de 50, maar gezien de temperatuur ben ik wel tevreden....

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik kan helemaal met je meevoelen, Dick. Een dag eerder liep ik in Baarle-Nassau in de warmte ook een langzame tijd. Toch blij dat we nog een staartje zomer mochten zien voor de herfst aanbreekt.