13 augustus 2008

Bergje op...

Tijdens mijn vakantie in Oostenrijk liep ik nu alweer voor de derde keer mee met de plaatselijke berglauf. De loop begint bij het zwembad in Mauthen en eindigt bij een hut 800 meter hoger, alwaar een heerlijke lunch staat te wachten. (En daar heb je zin in na die klim!)

Dit jaar had ik geen tijd gevonden voor speciale bergtrainingen bij ons op de Stichtse Brug (Almere-Huizen). De loop was meteen het eerste weekend in Oostenrijk, en ik heb dus ook daar niet veel kunnen trainen. Maar toch ben ik erg tevreden met een tijd van 1:09:46, zo'n twee minuten sneller dan vorig jaar!

Net als vorig jaar kwam ik als derde aan, hetgeen een leuke trofee opleverde. De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat er (even als vorig jaar) in de groep 'mannen 55' slechts 3 deelnemers waren...

(Zie ook het verslag van mijn eerste bergloop)

Geen opmerkingen: