21 januari 2008

BAV-Wintercup III

Afgelopen zondag werd in Baarn de derde wintercup van dit seizoen gelopen. Na de gigantische neerslag van zaterdag en zondagmorgen bleek dat de weergoden de wintercup wederom zouden sparen voor hun zegeningen. Het was DROOG!

Maar wel erg modderig. Een persoonlijk record zat er deze keer niet in, ik eindigde in 50:47. Boven de 50, maar gelukkig ook geen gigantisch slechte tijd (voor mijn doen).

De trouwe lezer zal weten dat ik mijn hartslagmeter heb verkocht. Voor deze loop mocht ik de RS800 van mijn zoon lenen zodat ik toch iets in de gaten kon houden. Helaas was de batterij van de footpod leeg, en kon ik op zondag geen nieuwe kopen. Ik heb dus alleen de hartslag in de gaten kunnen houden.

Ondanks alles toch lekker gelopen....

(Op de foto sta ik op de derde positie in een wit shirt.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lege batterij? Tja, dat heb je met die footpods :-) Het is maar goed dat je niet op duiken zit want duikhorloges zijn ook groot. Groter dan de FR305 die ik je dan nog steeds adviseer... Het is maar voor enkele uren per week zo'n horloge, dus doorhakken die knoop! Succes.

Dick de Boer zei

Lege batterij....

Weet je dat één van mijn twijfel punten voor de forerunner juist is dat hij een vast ingebouwde li-ion accu heeft? Dit type accu verouderd met de tijd. Op Chat'n'run zijn een aantal gevallen bekend van accu's die het niet meer lang genoeg doen voor een marathon.... (En de garantie is naar mijn weten slechts één jaar)

De footpod batterij gaat 50 uur mee, en zou ik normaal op voorraad hebben gehad. Dit was een geval van op het laatste moment lenen...

De forerunner staat nog steeds op mijn lijstje, maar ik experimenteer ook nog met de footpod op de blote voet. De footpod van de SR800 is de kleinste en platste die ik ooit heb gezien. Hij zit lekker op de wreef.