08 januari 2008

Mijn arme kuiten

Vanochtend voelde mijn kuiten weer bijna normaal. Want ik heb het geweten, mijn laatste poging om op de waterschoentjes te lopen. Ik voorzag al een hevig protest, maar een spierpijn van deze omvang had ik niet voorzien.

Ik heb de afgelopen week wel normaal getraind, dat wil zeggen op mijn hardloop schoenen. Dinsdag was dat zo'n 8 km, donderdag 4 km op hoog tempo, en zondag 13km langzaam. Denk niet dat ik de waterschoenen heb afgezworen door het protest van beide kuiten! Vanavond ga ik weer. Een half uurtje beginners schema. Dus 1 minuut rennen (met die schoenen moet ik eigenlijk zeggen zweven/vliegen want zo voelt het)en daarna 1 minuut wandelen.

En dan maar weer eens kijken of ik mijn kuiten er onder krijg! (Figuurlijk dan, want wie een beetje van anatomie weet, begrijpt dat de kuiten altijd onder zitten)

Geen opmerkingen: