18 april 2007

Berglauf en Damloop

Vandaag zag ik dat de inschrijving voor de obergailtaler berglauf geopend is. Ik heb me meteen ingeschreven, net als ik bij de Damloop deed op 1 april. De Damloop is nu, nog geen twee weken later alweer bijna vol! Voor beide evenementen heb ik de inschrijving rond.

Ik twijfel of ik voor die tijd nog iets zal ondernemen. Er is in iedergeval weer de Vechtloop (dit jaar op 17 juni) waar ik vorig jaar de 15km liep. Als ik die wil doen kan ik kiezen tussen 10, 15 of de halve. Ik denk er sterk aan om eens een halve te proberen. Het voordeel van Weesp is dat het groot genoeg is om met de championchip te werken, maar toch ook weer zo klein dat je goed kunt lopen. Vorig jaar 82 lopers voor de halve, 61 voor de 15km en 222 voor de 10km!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Dick, ik heb me ook ingeschreven voor de berglauf.
Ik hoop dat het een mooie tocht word en dat de weer goden ons goed gezind zijn.

frank

Dick de Boer zei

Frank,

Leuk, ik zie er naar uit....

(En leuk dat je hier reageert, je bent de eerste!)

Anoniem zei

Het was een geweldige ervaring die bergloop.
wel erg zwaar niet vanwege lucht tekort,maar dat de vermoeidheid in de benen komt.
ca 8 km lopen met een hoogte verschil van ca 800 meter in 1.22 uur.

Groet Frank