12 september 2006

Damloop perikelen

Het is nu dinsdag, en heb nog steeds de post van Johan niet binnen. Het wordt wel spannend. Ik denk dat het bij de post gewoon druk is, juist bij het sorteercentrum in Amsterdam waar mijn post wordt gesorteerd, werden in de afgelopen week 10-duizenden damloop enveloppen op de post gedaan.

Voorlopig zit ik dus zonder t-shirt met startnummer en champion-chip. Ik hoop dat de post vandaag de lang verwachte enveloppes bezorgt...

Maar, gisteren toch maar mijn duurloop gedaan. Ik heb 100 minuten aan één stuk door gerend. Wel in een zeer matig tempo, ik heb de 15 km (net) niet gehaald. Ik merk wel dat ik niet in staat ben het tempo constant vast te houden. Naar mate de tijd verstrijkt, loopt mijn hartslag op, of gaat mijn snelheid naar beneden.

Geen opmerkingen: