02 november 2006

DeWolfskamerloop en mijn S625X

Tijdens de Wolfskamerloop heeft mijn hartslagmeter alles nauwlettend in de gaten gehouden. Een maal thuis gekomen komt de grafiek er met een druk op de knop uit. In het plaatje zijn 3 lijnen te zien, de onderste geeft de hoogte weer. Bij de Wolfskamerloop zijn er een aantal glooiingen welke hier zichtbaar zijn. De andere lijn die het witte gebiedt omsluit is de hartslag, met op de achtergrond in kleur de hartslag zones. (Rood is het verzurings gebied). De losse (kale) lijn is de snelheid:

Klik op het plaatje om een versie op ware grootte te zien. Vlak voor het einde valt de snelheid terug omdat ik moest doen wat in de vorige post is beschreven. Dit duurt ca 2 minuten.

Voor de S625X van Polar had ik de RS200sd, maar ik kreeg de kans om deze meter te ruilen, zie mijn eerdere bericht.

Geen opmerkingen: