21 november 2006

Laatste trainingsweek


Dit is alweer de laatste week van mijn serie trainingen bij zuidwal. Ik deed mee aan een 10-weekse cursus voor de (iets) gevorderde lopers. Ik heb in die 10 weken veel aan snelheid gewonnen, maar eigenlijk met wedstrijden (zie Wolfskamerloop en de BAV wintercup) niet spectaculair sneller geworden. Aan de ene kant had ik wat pech met mijn conditie van de dag, aan de andere kant denk ik dat mijn snelheid op de 10 km nog moet komen. De 5 km kan ik (maar deed dat niet bij de Wolfskamerloop) nu wel in 25 minuten. De 10 in 50 wil nog niet...

Nu eerst op woensdag (mijn voorlaatste training) lekker appeltaart ter afscheid, en dan volgende week mijn eigen trainingen weer oppakken.

Ik heb overwogen om me bij Zuidwal aan te sluiten, maar ga in ieder geval eerst nog even "vrij" lopen om te zien hoe dat ook al weer beviel....

Geen opmerkingen: