25 maart 2008

Mijn arme arm !*&*%^##@!!

Afgelopen paasweekend weer heerlijk gelopen. Ik was bezig met de training voor de halve marathon op 6 april in Hilversum. Deze keer een langzame duurloop van ca 18km. Het ging lekker, totdat ik die (*&*%^##@!!) boomstronk niet zag. Gevolg: Met een behoorlijke snelheid zie ik daar opeens de grond op me af komen. In een reactie heb ik de klap met mijn handen opgevangen en kwam (toch nog) behoorlijk hard op mijn rechter schouder terecht.

Daar lag ik dan.

Het leek allemaal erg mee te vallen. Geen schrammetje, geen blauwe plekken en ik kon alles nog bewegen. De rest van de dag ondervond ik wat kleine ongemakken van mijn val, het noemen niet waard.

Maar toen 's avonds en de volgende dagen. Mijn arm is nu stijf en ik kan hem nauwelijks nog optillen. Alle beweging is enorm pijnlijk. Vandaag (dinsdag) heb ik mijn BV training overgeslagen, alles deed zo'n zeer dat ik het even niet zag zitten. Het weer hielp natuurlijk ook niet mee.

En dat alles twee weken voor mijn halve marathon.... Zucht...

1 opmerking:

Anoniem zei

Kun je daar een foto van plaatsen op je website? Was er geen camera in de buurt?

Ik hoop dat de schade meevalt. Je kan de halve in Hilversum altijd nog als duurloop doen. Veel blijven bewegen die arm!

Vallen en opstaan, het hoort bij het (hardloop)leven. Kijk je voortaan wel goed uit?

Oh ja, als ik het zo lees dan is met die waterschoenen het schoenenprobleem (VFF) en GPS probleem opgelost.