01 april 2008

Ik heb er zin in

Inmiddels is mijn arm (na een week pijnlijk te zijn geweest) weer aardig aan de beterende hand. Ik concentreer me nu volop op mijn halve marathon, as zondag in Hilversum.

Ik loop met nummer 21028, hetgeen mij doet vermoeden dat ik de 28ste inschrijver ben voor de 21km. Mijn streven is 1:50, dat zou 4 minuten sneller zijn dan mijn halve marathon vorig jaar, in Weesp.

Lezers die zijn geïnteresseerd in mijn blote voeten avontuur zullen nog even moeten wachten tot na 6 april.... Na Hilversum ga ik weer verder op blote voeten!

6 opmerkingen:

Peter zei

Dick, veel succes a.s. zondag gewenst. Volgende halve marathon BV. ;-)

Dick de Boer zei

Peter,
Dank je wel! Ga jij zondag nog door Dort? (bv) In dat geval ook succes!

Anoniem zei

Veel succes a.s. zondag. Ik zit dan lekker in Spanje! Brrr.

Dick de Boer zei

Anoniem,
Dank je wel!

Verwachting hier is winterse buien en ca 7 graden.... Dan kun je inderdaad beter in Spanje zitten ;-)

Anoniem zei

Nou ja "zitten". Het wordt 800 km wandelen. De bekende Camino Frances. Het zal zo nu en dan wel regenen en ik ben benieuwd hoe mijn voeten het houden. Vorige keer had ik een maand last daarna. Geen blaren overigens. Een uitdaging voor jou om zoiets op blote voeten te doen? Je hebt wel 12 kg op je rug.

Dick de Boer zei

Ik wandel ook veel, en ben wel (ooit) van plan om een grote wandeling te maken. Maar 800km is (op dit moment) wat teveel van het goede, zeker op blote voeten...

Maar veel plezier ook, ik hoop dat het niet TE heet wordt daar...